jag är tom, it's empty around


vissa dagar mår man sämre än andra, today is one of them
någon trängde in på mitt egna revir och uttryckte sig om något
som är större än allt just nu, någonting jag valt hålla utanför allt
något som jag inte ens själv är männsklig nog att hantera.
Och när någon gör så, är det inte roligt längre, då skadar det
mig bara och det är det inte värt. Förstår inte vem och hur man
kan förnedra en annan människa så. Jag kan ha mina ovänner,
alla älskar mig inte.. Men det finns ingen på denna sida jorden
som har rätten att förolämpa mig så, de finns ingen som kan ha
anledningar som täcker dom raderna.. tack för mig

vem du nu är, så lyckades du..


Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; ja, det är underbart! älskar snö. det är så fint.



vill önska dig en härlig jul också. ha en underbar julafton :)

2009-12-23 @ 15:32:11
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0