du vet vem du är

det bästa jag kan göra är att radera allt du en gång var och inse att djupet i dina ögon skiner lika blått för mig som för alla andra, du är ingen, luft, skugga och det sårar mig att jag delat så stor del av mitt liv med en vägg, en vägg som aldrig går att ta sig igenom hur mycket jag än intalat mig att vi var speciella för varann var du det för mig men jag var aldrig något mer än luft för dig. det bästa jag kan göra är att radera allt vi en gång var, glömma alla ord vi sa och de stunder dina läppar mötte mina, för dina läppar har snuddat vid så många andra och jag svär dem snuddar hennes inatt, det bästa jag kan göra är att radera dig, ta bort dig helt, du får helt enkelt inte finnas kvar, aldrig mer skall jag såras av sanningen att du vet allt om mig, varenda liten detalj och kan krossa mig hur lätt som helst medans jag knappt vet ditt andra namn, jag vet ingenting och emot dig står jag föralltid försvarslös, dina andetag kommer alltid göra mig varm och dina ögon kommer alltid blända mina hur tragiskt det än är vet jag om det men det finns inga åtgärder, det finns ingenting jag kan göra, det bästa jag kan göra är att radera oss, vi var bara en lögn skillnaden är att jag fortfarande är i den , livrädd för att komma ur den och det värsta jag kan göra är att fastna här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0