innan natten fryser

stanna bussen, jag måste hoppa av
stanna tiden jag vill inte vara kvar
stanna allting för jag har ångrat mig så
stanna dagen, ta mig tillbaks till igår
jag måste missat min hållplats,
för här hör jag inte hemma,
snubblar runt på kvarteret jag mötte dig på,
stanna tiden, jag vill ha allt som då
denna hållplatsen är en vändpunkt,
för bakom skylten vilar en öde skugga
utan ett spår, ingen har förut vandrat här,
ingen ingen ingen, ingen alls.
Stanna tiden här finns bara kvarlämnade
känslor som är sårade, stanna tiden
vrid upp volymen jag behöver komma bort,
men stanna tiden igår var för kort,
och vart jag än vänder, vrider eller går
inser jag bara att jag måste tillbaks till igår.
alla känslor innom mig skriker förlåt,
stanna tiden , det här blev för svårt..
Och innan natten fryser måste jag stänga fönstret,
och spegla hur månen lyser,
men jag kan inte förklara,
att jag måste gå, att jag måste gå, att jag måste gå,
att jag måste gå....
stanna tiden och ge mig en chans,
att få säga förlåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0