tattoos/piercings by me

okej , jag tänkte visa lite av en annan sida av mig som jag inte skyltar mer i vanliga fall, men jag har faktiskt en viss passion för tatueringar och Piercings. Det är något med ruset man får innan som bara gör att man vill ha mer och mer!


tog hål i läppen i 8an tror jag det var,
var nog bland det coolaste jag visste då
gjorde inte ett dugg ont och snyggt vare
men jag blev äldre och insåg att synliga
piercingar inte alls var populärt bland nya
människor och på arbetsplatser så den
sitter inte kvar. Denna tog jag i Thailand
Bangkok (MBK) och den kostade ca 300kr


min nyaste tatuering, som jag gjorde i
thailand nu i februari med Bamboo-teknik
den tog 4 timmar ungefär och de var
bland de ondaste jag vart med om, fyyy
Bambootekniken var ett kul val och minne
för livet, den läkte på 2 dagar och är
sjukt jävla vacker, i love it.. kostade 1600 kr


Navelpiercingen var min absolut första
jag gjorde, den tog jag hmm när jag var
12 eller 13 år och den sitter kvar än idag,
iom att det var den första tyckte jag det
gjorde sjukt ont, men idag skulle jag nog
inte tycka det. Den läkte på 1 ½ månad
och läkte super bra, dog var man lite
öm ett par dagar efteråt men de var de
verkligen värt, super fint i sommar
med brunbrändkropp å vit sten som
glimmrar i solen. Tog den på Wikings
tattoo i Uddevalla, kostade 550 kr


tungstaven tog jag 07 eller 08 minns ej
den sitter också kvar fortf och jag ba
älskar den, gjorde däremot ganska ont
inte att ta den me de 2 första veckorna
kunde jag knappt äta, de var super svullet
och man dräglade hela tiden typ haha
skulle aldrig göra om det om jag säger så
fyfan. Men den var värd mödan för den sitter
kvar och glittrar till när man ler tok snyggt,
tog den på Fairline i thn, kostade 450 kr


min första tatuering, tog den sommaren
08 i Thailand (kho samui) fick den i
födelsedagspresent av mina föräldrar
och den representerar all min respekt
för mina bortgångna annhöriga samt
att jag tror på ett liv efter döden, det är
svårt att förklara så här kortfattat men
den representerar farmor och Johan framför
allt.. jag älskar den här! sitter på vänstra
handleden och den gjorde lite ont att göra
tog 10 minuter kanske och kostade 300 kr.


Kommentarer
Postat av: Sumpen

Läppen gjorde du i sjuan linaaa !!!!!! för de va då vi va i thailand

2010-05-04 @ 00:07:23
Postat av: Anonym

bra inlägg, tack :)

2010-05-25 @ 20:02:43
Postat av: MOA

var det mr khon som gjorde texttatueringen? isf, var han bra? :) haha alltså, weird fråga men jaja =)

2011-07-12 @ 23:07:35
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0