mr dreamboy


Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

i would rape that sonofabitch ! nej då, ja skulle nog troligtvis döda tjejen sen skulle ja lämna mannen och aldrig mer i hela mitt liv låta mig själv falla till botten och ta tillbaka honom, och troligtvis ligga hemma i in soffa och äta mörkchoklad och B&J hela dagarna och grina till titanic som ett barn..

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
hmm.. 4 rediga pojkvänner tror jag, varav 2 jag gett hela mitt hjärta.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
kanske, om jag någongång skall gifta mig vill jag ha ett prinsessbröllop, rosa rosor överallt världens exlusivaste bröllopsklänning och en diamantring i vitt guld som alla skulle vara avundsjuka på, jag skulle vilja bjuda dit alla jag känner och helst skulle det ske i en trägård med blommor överallt och solen skulle skina.

Blir du lätt kär?
ja, tyvärr! eller ja kär och kär ja blir ju inte dökär så fort jag träffar någon men ja får crusher hur lätt som helst, och det är en nakdel

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
lång, smal, vältränad, gyllenbrun, stora bruna ögon, snygg helt enkelt, spännande killar, fint leende, go personlighet, spontan, neutral, faller inte för den där killen som bara drar utan killen som väntar medans jag tar på mig jackan om man säger så, killen som kanske ringer oväntat men visar att han bryr sig, aah omtänksamma killar som vet vad dom vill och visar det tydligt. mmmums..

Vad är det mest avtändande du vet?
killar som är blyga och inte vågar ta till sig, "chacha" killar som skryter om exakt allt, finns inget mer avtändande än - ja fåår vem jag vill, - jag har legat med sååå hääär många.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
hm, svårt att säga. alltid mysigt att ha intressen gemensamt som man kan göra/prata om gemensamt, men som sagt man måste ha ett eget liv utanför förhållandet där man gör saker själv så gemensamma intressen är väl en ganska liten del, nästan roligare om man är lite olika.

Hur länge varar dina förhållanden?
längsta 1½ ungefär, men annars ett par månader sen tröttar man oftast om de inte är mr dreamguy förståss..

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
jag vaknade upp en dag utav att Vincent hade lagt blommor kring sängen och lagt ett pyttelitet paket brevid med ett silvrig hjärthalsband i och så var han helt tyst, kollade mig i ögonen och viskade "mahal na mahal kita" i de ögonblicket dog jag lite innuti mig själv och insåg hur mycket jag verkligen älskade honom. underbara minne.. ♥

Hur raggar du?
det är inte min grej, låter de komma av sig själv.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
känns som alla jag träffat har vart ungefär ett huvud kortare än mig och vältränade, men njaaa skulle inte påstå att det är ett frivilligt val det där. Men faller alltid okej alltid var ett dumt ord men mer eller mindre jämt för stora bruna ögon dock är dom sällsynta, haha.

Beskriv en perfekt första dejt:
när två personer känner samma sak utan att veta om det och man bara hamnar i en sitvation då det blir uppenbart, som när man nuddar vid varann och får den där ögonkontakten som avslöjar allt, magi!

Vem var din första kärlek?
ska jag verkligen avslöja det? .. en person jag aldrig trodde jag skulle kunna få känslor för, för han betydde verkligen ingenting på det sättet för mig..tills en dag då han betydde allt och lite till ..
ossian.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
tycker det talar sitt tydliga språk, ligga på första dejten dödar all spänning med den personen och det känns inte som man gör det med "the love of mine" faktiskt.

Vad tycker du om one night stands?
att gå ut med avsikt för ett one night äcklar mig, men visst sånt kan väl hända även den bäste och det är ingenting att vara nöjd över, snarare generande... otroligt onödigt

Hur är du som flickvän?
svårt att säga, älskar jag någon så älskar jag den personen med hela mig själv. Då är det bara den personen som existerar. är nog den tråkiga flickvännen som gääärna skiter i festen å ligger hemma med en romantisk film och massa mys.  försoningssex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0